Софтуерът за управление на хотел на AVE е проектиран да осигури мониторинг в реално време на всички стаи и зони в хотела, както и пълно управление при мрежова инсталация. Основното предимство на софтуера е неговата простота, но включвайки безкрайни възможности за мониторинг и управление.
Благодарение на опростения интерфейс (с изключително малко на брой екрани), операторът може лесно да навигира между различните зони и функции. По този начин, дори и нови членове на персонала ще обучат за работа с него за кратък период от време.
Чрез софтуера на AVE за системата DOMINA Hotel може да имате реален контрол над целия хотел.
МОНИТОРИНГ НА СТАИТЕ
Всичко, което е от съществено значение да се знае за стаите на хотела, е тук. Софтуерът представя всяка стая като карта, която променя цвета си в зависимост от състоянието на стаята (заета, свободна, не резервирана) и начина на плащане. В случай, че цветът на картата е лилав например, това означава, че гостите са поискали отделно плащане. Така че, просто гледайки цвета на стаята, операторът може да подготви две сметки.
В допълнение към общия обзор за състоянието на заетост на всички стаи на един екран, софтуерът на AVE Ви позволява индивидуално наблюдение на всяка стая, във всеки детайл. Чрез специален прозорец можете да контролирате всеки компонент, свързан със системата на хотела, да проверите работното състояние и да промените параметрите на климатичната система, осветлението, моторизираните щори/завеси или отварянето на вратата. По този начин може значително да повишите ефективността и да увеличите комфорта за гостите директно от компютъра.
МОНИТОРИНГ НА ОБЩИТЕ ЧАСТИ
Чрез системата DOMINA Hotel може да контролирате напълно и по интуитивен начин всички общи части, като коридори, фоайета, ресторанти, зони за отдих, гараж или спортна зала.
Както и при мониторинга на стаите, системата за управление Ви позволява да разглеждате, управлявате и настройвате всички работни параметри, като по този начин се гарантира оптимално обслужване на гостите, а така също и на персонала, който лесно може да контролират стаите и общите части през компютър.
ИНТЕРФЕЙС СЪС СОФТУЕР ЗА РЕЗЕРВАЦИИ
Системата DOMINA Hotel е в състояние да взаимодейства с най-разпространените програмни продукти за резервации. Тази характеристика осигурява перфектна интеграция между системите и позволява управлението на резервациите чрез ясен и интуитивен потребителски интерфейс, който позволява на нови служители бързо да се запознаят със софтуера и функциите му.
Чрез функцията „Опашка за регистриране“ може да получите пълно резюме на предстоящо пристигащите гости в хотела. За незабавно организиране приемането на гости и подготовка на техните стаи, софтуерът за управление регистрира всички резервации в практичен списък. В допълнение към това, функцията позволява попълването на всички необходими данни преди пристигането.
Тези данни ще бъдат съхранени в системата. При регистрацията може просто да извлечете данните за това име от списъка за резервации. В случай, че гостът е редовен клиент, може да използвате тази функция при всички случаи, които налагат попълването на данни.
ПРОГРАМАТОРЪТ ЗА КАРТИ
Чрез програматора за карти MIFARE може да преминете от регистрирането до създаването на персонална карта за достъп за няколко минути. Благодарение на USB интерфейса и специализирания софтуер, членовете на персонала могат директно да управляват регистрацията и да предоставят картата на госта без да стават от бюрото си, избягвайки ненужни забавяния за клиента. В случай, че гостът загуби картата си, е възможно издаването на нова и изтриването на загубената.
Безконтактната технология MIFARE е синоним на надеждност. Информацията в картата за достъп е напълно обезопасена и не може да бъде копирана/клонирана. Тя включва презаписваема памет, която може да се използва средство за разплащане или персонализиране на достъпа на служители до общите части. Този начин на идентификация и съхранение чрез софтуера на AVE позволява да имате повече контрол върху служителите, винаги да знаете къде работят и веднага да се провери реалното състояние на почистването.
СОФТУЕР СПОРЕД ГОЛЕМИНАТА НА ХОТЕЛА
Различните версии на софтуера са проектирани и оразмерени за различните нужди на хотелите. Това означава по-голяма адаптивност на системата към хотела. Благодарение на своята гъвкавост, ако хотел желае да разшири своята система за автоматизация или увеличава броя на стаите, е достатъчно да обнови софтуера.
СПРАВКИ И СТАТИСТИКИ
Освен наблюдението в реално време, софтуерът за управление предлага на хотелиера и запис на заетостта. Чрез подходящо конфигуриране, софтуерът разпознава и отчита всяко влизане и излизане в общите части на хотела, на които са монтирани външни четци на карти.
Тази информация се обработва от системата, като на един екран, поместващ цялата информация относно дадена обща зона, предоставя графично посещаемостта по дни, седмици или месеци.
Тази функция не е само анализ на потреблението, но мощен организационен инструмент, който да предостави общ поглед върху използваните общи части, като спа центрове, спортни зали, басейни или сауни. В допълнение към повишеното ниво на сигурност, доклада за достъп дава възможност да се подобри ефективността в тези части чрез оптимизиране на ресурсите и услугите за гости.